Kennisbank: informatie vinden en verbinden
Kennisbank
Met de Kennisbank leg je kennis en informatie vast op één centrale plek. Met slimme tools houd jij antwoorden uniform en actueel.
Beantwoord vragen van klanten in het eerste contact.
Met de Kennisbank leg je kennis en informatie vast op één centrale plek. Met slimme tools houd jij antwoorden uniform en actueel.
Beantwoord vragen van klanten in het eerste contact.
Centraal opgeslagen kennis is snel te vinden én beter te beheren. Alle antwoorden die je geeft per e-mail, op social media en aan de telefoon zijn uniform en actueel.
Alle ingevoerde kennis wordt namelijk op een slimme manier gekoppeld. Een zee aan informatie die toch overzichtelijk en toegankelijk blijft. Met de kennisbank van Seneca heb je optimaal grip op het juiste antwoord.
Uniform antwoorden op elke vraag dankzij centrale kennisopslag.
Handel meer dan 80% van de vragen af in het eerste contact.
Door kennis te publiceren in de kennisbank krijgen back-office medewerkers al snel minder (repeterende) vragen doorgezet vanuit de front-office. Front-office medewerkers worden namelijk pro-actief geattendeerd op de aanwezigheid van nieuwe en/of gewijzigde informatie.
Merken Front-office medewerkers dat informatie onjuist, onvolledig, of achterhaald is? Dan kunnen ook zij een verzoek tot nieuwe of vernieuwde content indienen. Zo werkt de hele organisatie samen aan actuele antwoorden en optimaal klantcontact.
Om zeker te zijn dat content actueel is én blijft, stelt de kenniseigenaar een houdbaarheidsdatum in. De kenniseigenaar beoordeelt zijn kennis op de vervaldatum opnieuw en wijzigt of verwijdert de kennis indien noodzakelijk.
De Kennisbank is uitgerust met een beslisboom. Aan de telefoon wordt meteen duidelijk wie verantwoordelijk is bij ingewikkelde vraagstukken.
Er komt bijvoorbeeld een schademelding binnen. Wie draait er op voor de reparatiekosten? De kennisbank begeleidt de medewerker door het proces. Is er sprake van zelf aangebrachte wijzigingen? Is er een serviceabonnement afgesloten? De inzet van de beslisboom geeft duidelijkheid voor de klant en de medewerker.
Seneca biedt een professionele en veilige oplossing voor het hosten van jouw kennisbank. Wij nemen hierbij alle verantwoordelijkheid voor beschikbaarheid en technisch beheer.
Wil je liever optimaal grip op jouw kennis, informatie en ict-infrastructuur? Koes voor de stand-alone versie: On premise, of in de Azure cloud.
Maak nu kennis met de uitgebreide mogelijkheden van de Kennisbank voor jouw organisatie. Vraag vrijblijvend een demonstratie aan!
We bespreken jouw communicatieplan, geven je inzicht in de Kennisbank-functies en voorzien je vrijblijvend van een passend advies.
Wij maken gebruik van Cookies op onze site.